Algemene informatie

Meer dan 25 jaar geleden besloten Henk en Ellen Vreeman voor zichzelf te beginnen. Dit was het begin van Vreeman administratieconsulenten en belastingadviseurs. Kwaliteit, laagdrempeligheid en betrouwbaarheid zijn de peilers van ons kantoor. Aangezien wij vaak gevoelige informatie van u in handen krijgen, is een gedegen vertrouwensrelatie tussen u en ons van groot belang.

Onze klantenkring is zeer uiteenlopend, en daarom hebben wij administratieve ervaring in vele takken. Zodoende staan wij altijd paraat met hulp en advies op maat. Wij richten ons zowel op particulieren als op bedrijven en opereren hierbij landelijk.

Ondanks het feit dat wij inmiddels 15 werknemers op onze kantoren in Purmerend en Utrecht hebben rondlopen, is de laagdrempeligheid van ons kantoor groot. Dit komt mede omdat ons kantoor inmiddels is uitgegroeid tot een waar familiebedrijf en een grote vaste kern werknemers heeft. De kennis over uw bedrijf en over uzelf is daardoor gewaarborgd.

Als administratie- en belastingkantoor kunnen wij u alle diensten aanbieden die u ook bij een accountantskantoor gewend bent de krijgen, aangezien wij een goed samenwerkingsverband hebben met een accountantskantoor in Purmerend. Zo waarborgen wij de voordelen van onze laagdrempeligheid en bieden wij u advisering op hoog niveau.

Verder hebben wij ook starterstrainingen voor Microsoft Word, Excel en Outlook ontwikkeld en deze kunnen wij geven aan bedrijven, zowel bij ons op kantoor als op locatie.


Vreeman Purmerend B.V. © 2017 - Design door JnV Webdesign